Malam beribu-ribu kenangan.

Hye sayang, eh eh sorry sorry. Haha sup guys? Assalamualaikum semua. Still ada lagi ka orang nk baca post aku semua ni? ah pedulilah. Allright, post kali ni pasai MALAM BERIBU-RIBU KENANGAN. Okay, cite dia cemni. SatuDuaTiga.... Habesssss! Hahaha jokejoke. K first, petang sebelum nak pergi sekolah aku siap2 lah pakai baju elok2. Pakai baju rayalah kan, takkan nak pakai baju bikini pulok. Ahakssszzz! Laki pakai bikini? K imagine it guysssss! Hahahahaahahahahaha! Okay k stopit. K dah siap ape semua gerak g sekolah. Ohya, lupa nak bagitau, aku pakai kasut VANSSSS WOEEE! WARNA PURPLEZZZZZ LAGITTUWW! Ahaks, sampai je sekolah aku terus cari geng2 aku. Carik kat dewan takde, rupa-rupanya kat bilik kh. Masuk je bilik kh bersinar2 bilik tu, yg pompuan pakai high heels, eleh belagak je. Kang kalau aku pakai high heels yg mcm lady gaga punya kang, haaaa meraung budak perempuan sekolah aku. Haha tapi mcm boleh pulak kan aku nak pakai. Jalan sikit, tepeleot, jalan sikit, tepeleot. Keje nak tepeleot jelah. Hahaha then dah daftar kan, kitorang dpt beg tau, beg buruk gilas. Takda la buruk sgt. And dalam dia ada penselbox THE SMURFS. Yes, yg lelaki pun dpt the smurfs jugak. Hahaha betapa sweeetnya lah kan kalau lelaki pakai penselbox the smurfs tu.

Then masuk dlm dewan kitorang kena duduk belakang sekali, taklah belakang sgt just second last. Oyeah, aku still tak nampak walaupun aku mata empat. Aku suruh amy ngan wan ckp kat cikgu shariana yg kitorang tak nampak, patu cikgu shariana ckp dia tak boleh buat ape2 sbb dah tak muat sgt. So kitorang dgn muka pasrah terpaksa akur kpd Ilahi. Sedih sgt, rasa mcm nak meraung je. Haha manada lah weh, tak mah-co lah laki nak nangis2 ni. Ohya, lupa nk bagitau, Suraya Haniff kan wey kan, dia kan, bawak kan, gitarkan, lepastu kan, semua org kan, membatak gila kan, haha seriusly ok, kitorang bawak gitar sbb nak main tpi takde sorang pun yg reti main, cuma Damia sorang je yg reti. Itupun setakat tringg tringgggg je. Huk aloh, kalau tringg tringgg tu adek aku pun retilah. Adelah, dalam beberapa persembahan malam tu. Lepastu kan, makanan dia kan semuanya sedap gila. Aku rasa mcm nak bawak je chef dia masuk rumah aku je. Kridikulus (merepek) then last sekali time kitorang punya persembahan. Semua dah mcm Thefak? Time kitorang punya persembahan ke ni? First, nak suruh Damia yg tringg tringgg kan tu, tpi bila nak naik atas pentas je cane tah aku boleh mintak gitar tu kat Damia sbb aku yg nak main. Yes, i'm bajet. Bajet gilos. Yes thats me. 

Dah naik atas pentas, igtkan yg main gituarist tu duduk belakang sekali tau, rupa-rupanya duduk depan sekali. Yes, infront of the hundreds peoplessssss. Act, aku mana reti main gitar ni, menari retilah. Petik2 gitar ni mana reti. Then budak kelas aku semua tergamam. Sebelum ni kemain lagi kerek je nak naik atas pentas, last2 dah naik semua tergamampus. Hahaha manada, joke je. Aku main gitarkan, so aku lah yg paling pelik kat atas pentas tu. And semua org pandang kat aku je. Ade yg jeling, walaupun semua org pandang kat aku tapi aku tak pandang dorang langsung (k kerek) aku just pandang Siti NurSyahada je. Dia pandang aku patu dia senyum, aku pun pandang dia and patu aku senyum. Hikhok, takda apa-apa relationship pun. Just EX-BESTFRIEND not EX-GIRLFRIEND. Hoho budak kelas aku semua dah bising2 kat atas tu, and aku suruh Yasmin baca pantun tu. Aku start ketuk gitar tu and Yasmin start baca pantun, lepas sebaris pantun dialunkan kpd penonton, aku tringg kan gitar tu. Lepastu berulang-ulang sampai lah pantun tu habis. Damia dah usya2 aku dari tepi, aku suruh Damia tukar dgn aku waktu tu, dia tanak. Dia just duduk sebelah aku je. Haih Sam ni. Haha lepastu kitorang taktau nak ckp ape, aku mintak mikrofon tu and aku ckp 'kitorang mengaku kitorang ada salah and kitorang nak mintak maaf' pewwwitttt, berani tak aku? Berani kan? Well ^^ and last bila dah habis, kitorang lupa nak ucap terima kasih. Kitorang just turun tanpa ucapan terima kasih tu, sbb terlampau takut. K dorang mmg penakut. Aku je tak, hehehehehehehe. Act, kitorang naik atas pentas sbb nak bagi ucapan utk cikgu Azlan tpi si Yasmin tersilap, dia pergi mintak maaf dkt 6B. Habis koyak dorang punya spenda. Berbunyik pulak tu, haha kjoke. 

Then time nak balik, kitorang decide nak buat lagi sekali, kali ni khas tuk cikgu Azlan je. Tapi cikgu Azlan pulak sibok. Habis punah, sedu, pilu, sedih, hancus harapan kitorang. Haha tipu jeh k? Lepastu balik jelah camtu kan. Pewwit enjoy siot MALAM SERIBU KENANGAN NI. Tahun depan dah form1 dah. Dah tua dah, dah boleh tumbuh mustache dahkan? Mesti hensem kan aku kalau ada mustache? Haha merepek je. Okaylah uolsszzzz, aku nak tdoq, sbnaqnya aku demam ni. Selesema lagittuw, sakit tekak pun termasuk, batuk-batuk pun ada. Hmm kesian kan? Okaylah, abg hanan nak tdoq dulu. Haha abg cettt. Okayboi. Assalamualaikum. 

Btw, enjoy lah gambar malam seribu kenangan kat sekolah aku ni. And aku tunjuk satu je gambar aku demam ok? And gambar kasut vans aku yg ori okay? Byeee seeyuuolllssss agennnnnnnn! 





 

Hoho, my purple vansssszzzzz :3

and satu gambar waktu aku demam. Layan, kbye :) 




Almaklumalah, demam kan, perangai pun over lah. hoho kbyeeee :)