Life after UPSR.

Holaaa baby, long time no siyyo? Hawawyu? Great bebeh? Haha ade lagi ka yg masih nak baca blog aku ni? Haha peduli apa aku. Okay first pagi tadi pergi sekolah cambiasa lewat then lari anak masuk lane barisan patu duduk. Bersedia untuk baca yasin lepas tu baca and lepas tu habis and lepas tu balik kelas. Whoaa time kat kelas ni best gila babi! First, aku amek tempat kat belakang sekali ngan Amy ngan Nurin *wan tarak dtg maa. Then ada exam agama akidah mende tah merepek. Lepas habis je exam agama tu, ada dlm lagi 10menit nak habislah kan, aku ngan Amy main ketuk2 dinding kat belakang patu kelas sebelah main balas2. Hahaha sumpah lawak gila, aku pegang dinding tu patu aku ckp 'GOYANGGG GOYANGGG, GOYANGG MARI KITA GOYANGGG' sambil aku goyangkan dinding tu aku goyangkan sekali bontoytt aku, hahaha Amy ngan Nurin ngan Tasha ngan Hariz ngan Amir dah pecah perut gelak. Padahal itu waktu exam tu. Then kertas dah amek tu kitorang g rehat. Then masuk kelas balik patu exam PJK. Waktu exam PJK lagi lawak nak mampus. Sebelum nak start exam tu, aku main baling2 pen kat depan then tanpa aku perasan aku terpijak kasut Nurin.

Nurin : Eh babilah!
Aku : Babi kau balik Nurin!
Nurin : Babi kau sihat? Asal tak bawak dia g sekolah?
Aku : Babi aku demam, sbb tu dia tak pi sekolah.
Nurin : Bodohlah kau nan..
Aku : Aaa kang ni makan dia! * sambil tunjuk penampar

Okay time buat exam PJK, aku habis awal tau patu aku boring then aku amek keputusan nak ikat tali kasut jenis lain, lepas tu aku turun dari kerusi then duduk kat bawah, aku ikat tali kasut aku dalam 5menit kot wehh. Then aku main tukar2 kasut ngan Amy ngan Nurin. *takpe kan, bukannya main tukar2 singlet xD pastu Nurin nak pakai kasut aku tapi kaki aku kecik gila then lawak gila muka Nurin waktu nak masukkan kaki dia, separuh je boleh, waktu tu aku dah menangis sbb gelak pasal tu. Hahaha terseksa aku tgok Nurin pakai kasut aku. Then Amy lagi kesakaian tak boleh nak masuk langsung xD Amy pun sama gak mcm Nurin, takleh nak masukkan kaki xD patu dah habis exam ustazah dah start baca surah2 lazim then aku tak hafal sgt lah satu surah ni..

Nurin : Haaaa, Hanan keluar maniiiiiiiiiiiiiii!
Aku : Aaaa kang ni makan dia Nurin! *sambil tunjuk beg nak baling
Nurin : Hanan keluar duit wohhhhhhhhhh!
Aku : Kalau babi mmg babi kan Nurin?
Nurin : *gelak

Then waktu ayat akhir surah tu aku bacalah sbb aku ingat, Nurin pula tak baca, then aku ckpla..

Aku : Haaaaaaa, Nurin periodddddddddddddddd!
Nurin : *Campak dadu kat muka aku
Aku : Dasar perempuan period tak sedar diriiiiiiiiiiiiii!
Nurin : Aaaa kang ni makan dia *sambil tunjuk penumbuk

Sebelum balik, aku keluar kelas senyap2 then aku lipat lengan kemeja aku yg singkat tu patu aku lari, sambil aku lari aku jerit 'Hanannnnnnnn! Kau kat mana nannnnnnn?! Hanannnnnnnnnn!' tanpa aku perasan, cikgu Habsah (cikgu berdisiplinan) ternampak aku patu aku senyum malu2 patu aku terus lari and jerit lagi patu dah penat balek kelas. Lepas tu ustazah suruh amek beg kat luar then terus balik. Waktu balik ni, aku balik ikut kem sbb malesss nak balik jalan kaki. Aku balek ngan Nurin ngan Amy sbb dorang je budak terakhir yg lalu ikut kem. Amy jalan ngan Auni then aku jalan ngan Nurin, patu ade motor ni lalu depan aku, sipi gila nak langgar aku. Lepas tu aku jerit kat motor tu camni 'aaa kang ni makan diaaaaa!' *sambil tunjuk siku. Pakcik tu dah usya pelik kat aku. Nurin pulak gelak2 jeh tengok aku nak kene langgar. Then masuk kem tunggu mak aku patu balek.

Oh yaaa, sebelum tu aku nak upload gambar masa Hari KeusaHanan jap. Layeeeeeeee~






Hehe dua je pun. Ok bye. Assalamualaikum.