KENAPAKAH SAYANGKU? :'(




Sayang, you dekat mana? Sayang, jawablah i please? Sayang, i nak sangat jumpa you sayang. Please? :'( Sayang, you tahukan i sayang you sangat-sangat? you ingat tak waktu kita bahagia dulu? i selalu tunggu depan rumah you nak bawak you pergi sekola sama-sama. i selalu pegang tangan you. i selalu renung mata you dalam kelas. i selalu usap pipi you yang lembut tu. Tapi kenapa sekarang dah tak macam ni lagi? Kenapa? Kenapa? Kenapa? Kenapa? :'( Sayang, kenapa you tak balas mesej i? Kenapa you tak angkat call i? i rindu sangat kat you sayang :'( sayang, you dengar tak? Sayang, balik please? i nak kita bersama semula, i nak you peluk i, i nak kita celebrate parti sama-sama :'( i rindu sangat kat you sayang :'( i harap you dengar luahan i, i nak you balik, i nak peluk you kuat-kuat :'(


Satu harini, i macam orang gila carik you dekat sekolah, i tanya semua orang yang dorang nampak you tak, sampai acik cleaner tu pun kata i gila tapi i tak kesah asalkan i dapat jumpa you :'( lepas i penat carik you, i berhenti berehat. Lalu i terdengar kawan-kawan you ckp yang you dah takde! i menangis! i menjerit! Kenapa you buat mcm ni dekat i? Masa tu hujan, i lari pergi rumah you mcm orang gila. i berlari sambil menangis :'( kenapa you pergi tinggalkan i macam tu? i tak boleh hidup tanpa you tau :'(


Bila i sampai rumah you, bibik you kata you dekat hospital dengan family you, i lari ke hospital untuk jumpa you. i carik you macam orang gila! Bila i sampai hospital, i carik bilik you. i takut sangat, i takut i kehilangan you untuk selama-lamanya :'( Bila i dah masuk bilik you, i tengok you terbaring :'( i pergi dekat sebelah you, i pegang tangan you. Bila i pegang tangan you, i cakap sesuatu dekat you. 'Sayang, sayang nak tahu tak, orang yang tengah baca post ni dah kena tipu dengan i' Wakakakakakaka sup guys? Long time no see yo?! selepas pos H tu aku dah tak update en? haaa ni aku update k?


okay aku nak cite pasal ceramah. lelahai, org mcm aku nak dgr ceramah? boleh caye ke? haha mestilah boleh :D aku kan budak baik ^^ ceramah tu pasal bulan ramadhan, weeeweeet boring memang boring tapi kengkadang bessst. first dtg sekolah mcm biasa lewat. patu jalan sorang-2 g baris kelas aku, okay malu. aku duduk sebelah wan, alaa bestfriend akulaaa. duduk-duduk je tanye nurin mane, hellyeah aku tak suka dia pun aku just tanya dia mana sebab semalam dia merajuk dgn aku. kau nak aku pujuk kau ke nurin? aku ganas sikit weh dgn perempuan. okay then tengok2 nurin tk datang, memey tau sangat dah perangai dia tuuu~ asal jumaat je tak dtg sebab ade bengkel. wtf is 'bengkel'? its the biggest hell in tht sch :3 dah habis baca yasin semua pergi dewan dgr ceramah. aku, wan, amy, ajiq ngan aman duduk belakang sekali. nun jauh di sanun. kitorang duduk belakang sebab kitorang lewat sikit then as usual lah menggedik and memekak kat belakang tu, yg aman sibuk dgn rambut dia, yg ajiq sibuk dgn tie dia yg aku sibuk dgn kertas ajiq -.- yg perempuan diam sikit sbb nurin takde, kalau ade guruh kat belakang dewan tu weyy. then bila dgr ceramah mulalah setan hasut suruh aku tiduq, conteng kertaih, makan (oktipu) mengacau org. tapi semua bende tu aku tak buat sbb aku sibok lukis muka aku kat kertas ajiq. patu ade satu part ni dia tunjuk pasal perangai manusia zaman sekarang, yg aku dapat salin tajuk dia ialah, kecik-kecik nak jadi perogol, punk anti quran, si lembut yg kurang ajar, belasah ibu kerana rm2, 10 kali gugur anak <- okay this is awesomeee. and last, ESOK HALIM KENA LANYAK? WTF THATS MY FATHERS NAME BITCH! malaon mana nak lanyak ayah aku? hadap aku dululaaa. tuihh tuihh! time tajuk tu aku dah boleh agak dah, membe-membe aku semua nanti mesti nak bahan aku -.- patu ajiq kate 'lek nan, kalau dorang bahan kau, aku masuk' haha you're mah bestfriend ajiq! patu blablabla masuk kelas, sebelum masuk kelas cikgu kata harini ada thts worseee bengkel. yeah thts HELL CLASS IN THT SCH. ramai tak suka doh, aku pun tak suka. patu blabla kat HELL CLASS then balik. BALIK DGN WAN JALAN KAKI TGH PANAS YG SUNGGU PANAS DAN JAUH TERSANGAT JAUH. puihh dugaan bulan puasa. balek je wan tunggu aku dalam 10minit kot sebab HELL CLASS aku ada ceramah sikit. WORSE beb! sampai je kat wan mintak maaf dulu kat dia sebab lewat patu balek. okay habis cerita boleh buka puasa ^^ eh sebelum tu korang nk tengok aku lukis muka aku sendiri tak? tengok kat bawah ^^




*tomey tak aku? tomey kan ^^ byee assalamualaikum.