Hari yang memenatkan.

okay salam dan sejahtera. k pagi tadi g skola cam biasa lewatlaa ape lagi, budak yg jaga kat pintu pagar utama tu pun dah kenal nama aku and dah cam muka aku. kdiam. patu duduk kat belakang skali laa ngan *NBFF* farhan, amy, nurin patu baca yasin. blablabla tetibe cikgu ckp ade raptai perbarisan. seriously, bapak bengkek siak! dahla pakai baju skola, ingatkan nak belaja dah semangat gila patu boleh lak raptai perbarisan =.= 6C bapak ramai masuk perbarisan. k patu dia panggil rumah biru tahun 6, aku pun pegilaa *dgn bangga bawak beg berat. patu blablabla semua berdiri tgh2 panas nak buat raptai perbarisan, aku dahla FIRST TIME masuk perbarisan. hohohoho. k then aku jumpala budak tahun 5 sakai, nak tau kenapa dia sakai? okay sebab dia pakai G-terkejut and i was OMAIGODDDDD *lol, im singing. okay tak kesahla sebenarnya tak batak pun sebab tu local, hohoho. patu dalam sehari ni mmg penat gilak ah! dgn panasnya, mmg mulut aku tak henti-2 mencarot kat tapak perhimpunan tu. hahahahahaha :D patu blablablablablabla *malas nak cite. then masuk kelas. masuk kelas minum air patu aku jerit kuat2 aku ckp 'BIRU THE CHAMPION!' hohoho takda keja :D patu ade lagi setengah jam main bingo jap ngan budak pompuan, hikhikhik. aku asyik2 kalah and amy asyik2 menang. haihhh -.- patu pemadam natasha tetibe hilang, then aku keluarkanlaa madam baru aku patu die jerit kuat2 dia kata tu die punye, bapak bengkek! aku jerit lagi kuat aku ckp 'ni aku punyalah bodoh!' sorry sangat2 kat kau tasha, sumpah aku bengang ngan cikgu aku terlepaskan bengang aku kat kau dgn mengatakan kau bodoh kuat2 sampai satu kelas pandang. sorry sangat2. patu sambong main bingo aku ayik kalah aku tukar binggo jadi 'BBABI'. binggo kan nak lima huruf so aku letak laa 'BBABI'. pun tak menang jugak doh -.- sialan. patu balek, jalan ngan hani ngan nurin ngan amy, hohohoho. then jumpa PUTERI jap nak kasi dia something, then dia amek patu balek ikut kem. itu jela kbye. hari yg penuh dgn cabaran menahan mulut untuk tidak mencarut. hohohohohohohoho bye.